søndag den 4. marts 2012

Brøckhouse - Stout 5,6%

I dag starter forårs sæsonen i den hjemlige superliga og nu skal det være ingen hemmelighed at jeg er fuldt ud Brøndby dreng, jeg har selv spillet i klubben og det har altid været den klub jeg har været størst fan af.

Det skulle jo fejres med en øl til kampen. Brøckhouse stout som jeg også åbnede forleden men den kunne man desværre smage at den var alt for gammelt alt for syrlig og ja ikke som en stout skal smage. Derimod den som jeg har åbnet nu er der intet i vejen med.

En kulsort øl med fint tilpas skum, dufter af lakrids, dadler, rosiner. Smager røget og af lakrids, kaffe, chokolade. Den måtte godt generelt være lidt mere tyk og cremet men alt i alt en rigtig god stout og måske en af de sidste Brøckhouse stout tilbage. Jeg har dog stadig en Epic stout men den skal gemmes et godt stykke tid endnu.

Karakter 4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar