lørdag den 21. april 2012

Amager Bryghus - Forårsbryg 6,5%

For over 1 uger siden fik jeg købt 2 Secret Santa fra Amager Bryghus som jeg havde hørt skulle være rigtig gode men de skal mere eller mindre gemmes et godt stykke tid endnu. Da gik det egentlig op for mig at jeg endnu ikke havde smagt nogle af Amager Bryghus øl, så derfor købte jeg denne her til formålet. Deres svar på en forårsbryg.

Den er flot rav farvet med flot skum. Duften er karamel, korn og fersken. Det første du får er et snart af sød karamel, der bliver efterfuldt af citrus, blomster og en længerevarende lidt skarp bitterhed. Den er dejlig dyb, blød og rund i smagen.

Mine forventninger var høje for jeg har kun hørt godt om Amager Bryghus, denne øl udfrier desværre ikke alle mine forventninger, men når det så er sagt så er det en rigtig god øl og jeg ville sagtens kunne drikke den igen.

Karakter 3+


Ingen kommentarer:

Send en kommentar