onsdag den 25. april 2012

Skovlyst - Bøgebryg 5,2%

I dag havde vi en masse vin smagning i skolen, helt præcist hedvin som Portvin, Sherry og Marsala. Det eneste jeg fik bekræftet var at jeg ikke kan lide Sherry eller Marsala, Portvin havde jeg smagt før og det havde jeg egentlig haft okay oplevelser med det og det fik jeg så også bekræftet i dag.

Skovlyst som i dag er kommet på banen med en ny sommerhvede smagt til med hyldeblomst og pink grape. Har lavet denne bøgebryg af typen american pale ale.

Mørk gylden pale ale der dufter af karamel, træ, græs. Den smager af karamel, et lille hint af bøgesaft, træ, gran, en dejlig mild sødme efterfulgt af et strejf af bitterhed, den er blevet afbalanceret rigtig godt. En dejlig øl hvor man tænker skov. En øl der er rigtig god og lækker.

Karakter 4


Ingen kommentarer:

Send en kommentar